pühapäev, 24. jaanuar 2016

Tere !!

Tere siis, ma pole küll ammu kirjutanud, aga selleks on ka hea põhjus kuna ma käisin esinemas ja olin kloria juures. Ma väga palun, et sina kes sa seda praegu loed kommenteeri alla kas ma teen challenge või mõne DIY. DIY on siis selline asi kus ma näitan kuidas teha asju. Ja täna teen ma ka ühe DIY ainult kirjaikult, aga no Lets Get Starded!
 
 
 
Sul läheb vaja: kääre, teksasid või mõningaid muid pükse.
 
Pane püksid jalga ja võta käärid kätte, lõika pükste sisse auk, venita auku kätega suuremaks või lõika auku suuremaks (mina lõikasin) tee mitu auku, ja vabuloso ongi valmis !!!
 
Minu arust oli see kõige lihtsam DIY mida ma kuulnud, lugenud, kirjutanud, vaadanud , näinud, ja loodan et see oli  teile sammuti lihtne. Panen alla veel pildi enda pükstest millised minul tulid. VABANDAN KVALITEEDI PÄRAST.
 
 Kui teile meeldis see postitus siis kommenteerige alla, ja saatke pilt ka kindlasti !!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar