kolmapäev, 6. jaanuar 2016

esimene postitus :)

HEI....Siin  olen mina.Täna ma räägin teile oma elust ja sõpradest YEEY...

NO..Ma elan loomulikult majas see on üpris tavaline vmis (ma kirjutan lühenditega et siis teate onju)
Mul on olnud sõpradega üli palju mälestusi ja need on olnud ilusad, kurvad jne.Inimene kes sa loed seda prgu HOIA OMA SÕPRU!! sest kui sa neist ei hooli siis lic sul ei jää neid enam. Aga nüüd ma räägin teile mis ma täna teinud olen.
 
Hommikul kui ma ärkasin tahtsin ma kohe blogiga tegelema hakkata aga ma lic ei oskand otsisin igalt poolt ja ikka ei midagi, läksin alla sööma vaatasin külmkappi ja karjusin: mune ei ole, ma ei söö küll omletti aga tahtsin teha pannkooke nutellaga YUMMI..., aga siis otsustasin ikkagi võileiva kasuks, sõin ära ja läksin uuesti arvutisse kirjutasin internetti kuidas teha blogi ja leitsin. Ma kirjutasin lihtsalt päev otsa blogi ja nüüd hakkasin uuesti kuna see tuli kole. Edasi ma kahjuks ei oska teile kirjutada.                      NÄEME JÄRGMISEL KORRAL!!

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar