laupäev, 9. jaanuar 2016

Hola Inemised :)

 Tere siis!!

Mmmm...Kell on 01.34  ja mul pole ikka und, nagu näha uuendasin ma oma blogi,  loodan et meeldib!! Tänast blogi ma postitan telefonist, aga ma loodan et see ei häiri, et jamh...Ma ei oska teile midagi lubada, aga ma varsti teen mõne loosi kus ma loosin midagi välja. NB! Pole kindel kas teen loosi, sest mu ema ei tea, et ma blogi pean ja see teeb asja keeruliseks.!?! Loodan et saan seda teha (loosi) ,et loosis osaleda kommenteeri SUBSCRIBE !! Kell on nüüd 14.05 ja ma vaatan tv3-st Hannah Montanat see päris huvitav kindlasti vaadake ka minu sõprade blogisi panen lingid alla :) ALLA PANDUD PILT ON MINU EDITID AGA MITTE MINU PILDISTATUD

Kaadiiii.blogspot.com mdea kas see on õige (kadi blogi)

Kloriaaaa.blogspot.com(kloria blogi)
 

3 kommentaari: