kolmapäev, 6. jaanuar 2016

Samal Õhtul :)

HEIA!!Siin olen jälle mina.Kindlasti te imestate miks ma jälle kirjutan? või mitte?? igatahes ma räägin jõuludest, millised olid minu jõulud ja millised teie?? kommenteerige alla!!YEEEY...ma tahaks minna homme ujuma aga ma ei saa, täna oli trenn ja ma ei teadnud seda see on lihtsalt  kohutav. APPI!!Aga nüüd jõuludest HOHOHOO jõulud on andmise aeg plaaplaaplaa mul pole aimugi miks ma ültse kirjutan sellest, jõulud läbi ja ma sain imelisi kingitusi! :) täpselt te ei saanud valesti aru. Ma sain IPHONE see on lihtsalt parim kink eales, sain veel pidžaama xd. Võiksite kommenteerida mis võiks olla järgmine teema millest kirjutan see aitaks kaasa ka sellele et on lahedamad postitused ja rohkem klikkijaid niiet olgem mõnusad.
Hetkel ma vaatan siis Abielus Esimesest Silmapilgust see on päris lahe saade ja varsti hakkab SAATANLIKUD KODUABILISED!!!
See on täiega lahe saade lihtsalt ma pole küll seda veel näinud aga see reklaam tundus küll lahe.
Kindlasti folloge mind instas ehk instagrammis mu nimi on seal Only_Maria_Kram
Ja kindlasti kommenteerige mu blogi kuidas teile meeldib :)
 
 

5 kommentaari: